Deze website maakt gebruik van Cookies Wij gebruiken cookies om je surfervaring op onze site te optimaliseren. Bezoek je onze website, dan vragen we je om akkoord te gaan met deze cookies. - Cookies Meer informatie Toestaan
 
     

    Algemene voorwaarden

    Algemene voorwaarden bvba ’t Huys Finesse – handelsnaam Stop2Stress

    1. Onverminderd de toepassing van eventuele bijzondere voorwaarden die zijn opgenomen in een afzonderlijke schriftelijke overeenkomst, zijn deze algemene voorwaarden van toepassing op iedere aanbieding, offerte of overeenkomst tussen bvba ’t Huys Finesse en de klant. Ingeval van tegenstrijdigheid tussen deze algemene voorwaarden en enige afzonderlijke schriftelijke overeenkomst, gelden de bepalingen van de afzonderlijke schriftelijke overeenkomst.
      Behoudens andersluidende schriftelijke overeenkomst wordt de rechtsverhouding tussen partijen geregeld door deze algemene voorwaarden waarvan de klant verklaart kennis te hebben genomen en deze integraal te aanvaarden.
    2. Onze offertes zijn 2 maand geldig, te rekenen vanaf de datum van offerte tenzij deze termijn schriftelijk anders bepaald wordt in de offerte/overeenkomst. Wijzigingen in aanvraag worden niet beschouwd als een nieuwe aanvang van 2 maand noch als een nieuwe aanvang van de schriftelijk anders bepaalde termijn. Alle vermelde prijzen op onze websites en folders zijn exclusief BTW.
    3. Inschrijvingen zijn pas definitief nadat bvba ’t Huys Finesse in het bezit is van een goedgekeurde ondertekende overeenkomst. Inschrijven voor een opleiding/vorming kan enkel via www.stop2stress.be, via info@stop2stress.be of per post naar bvba ‘t Huys Finesse, Paddewalle 1, 8680 Koekelare. Bvba ’t Huys Finesse behoudt zich het recht voor -zonder enige vorm van vergoeding- om bij onvoldoende inschrijvingen de opleiding te annuleren of te verplaatsen naar een latere datum. De deelnemers worden hiervan zo spoedig mogelijk op de hoogte gebracht.
    4. Gebruik van kmo-portefeuille: bvba ’t Huys Finesse behoudt het recht -ingeval de projectaanvraag niet tijdig, niet correct of onvolledig is uitgevoerd door de klant- de integrale betaling te eisen van de factuur aan de klant. Factuur opgemaakt conform de ondertekende overeenkomst.
    5. Annulatie van een opleiding/vorming kan kosteloos tot uiterlijk 4 weken voor de opleidingsdatum. In geval van annulatie tussen 4 en 2 weken voor de opleidingsdatum wordt aan de klant 50% van de verschuldigde kostprijs gefactureerd. Indien minder dan 2 weken voor de opleidingsdatum wordt geannuleerd, is de integrale kostprijs verschuldigd. De deelnemer kan gratis vervangen door een ander persoon, mits het doorgeven van de gegevens van deze vervanger. Annuleren kan enkel schriftelijk via info@stop2stress.be Bvba ’t Huys Finesse bevestigt de ontvangst van deze mail binnen 48 uur aan de klant. De annulatie is pas definitief na deze bevestiging voor ontvangst van de annulatie door bvba ’t Huys Finesse.
    6. Tenzij schriftelijk anders bepaald in de overeenkomst, dient de factuur uiterlijk binnen een termijn van 15 dagen na opleidingsdatum betaald, dit op de maatschappelijk zetel van bvba ’t Huys Finesse.
      • IBAN BE81 7350 5182 1024
      • BIC KREDBEBB
    7. Bij niet-betaling van de factuur op de vervaldag is van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling 6% intrest verschuldigd. Het bedrag van de factuur dat na vervaldag onbetaald is, zal bij wijze van schadevergoeding van rechtswege en zonder voorafgaandelijke aanmaning/ingebrekestelling verhoogd worden met 10% met een minimum van € 75,- per factuur. Dit als vergoeding voor alle buitengerechtelijke onkosten.
    8. Elk bezwaar dient te geschieden binnen de acht dagen te rekenen vanaf de factuurdatum. Dit dient te gebeuren per aangetekend schrijven en gemotiveerd te zijn. Bij gebrek aan bezwaar binnen de gestelde termijn wordt de factuur geacht te zijn aanvaard.
    9. Bij geschil over de uitvoering, de interpretatie van de overeenkomst of inzake de facturatie, zijn enkel de rechtbanken van Oostende bevoegd. Alle hiermee gepaarde kosten zijn ten laste van de klant.